hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Soha ennyi külföldi futó nem nevezett a SPAR Budapest Maratonra: több, mint 80 ország 5000 futója lesz jelen.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-18

A most meghirdetett tanfolyam a közétkeztetésre vonatkozó rendelet gyakorlati alkalmazásában segít.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-27

Megkezdte adományosztó körútját a kereskedelmi csoport.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-22

Csütörtökön 0 órától jövő hétfőn 24 óráig érvényes.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Közel kétszáz intézmény vett részt a projektben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Havonta nyolcezer forint értékű élelmiszer illeti a rendszerben érintett családokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A képzés célja az anyaországi és a határon túli magyar pincészetek közötti együttműködés erősítése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A 2010-es 370 forintról tavaly 570 forintra emelkedett az egy adagra jutó támogatás összege.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.