hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 122
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

2019. január 1-től bruttó 300 000 forint fölé kúszik az értéke.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A cafeteria átalakítása miatt. A legfontosabb tudnivalókat gyűjtötte össze a Hrpwr.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

2015 óta a legmagasabb növekedést mutatják az adatok. A hajtóerő az élelmiszer.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

2018 végéig már 24 áruházban lehet majd igénybe venni az automata pénztárakat.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-24

A cafeteriaszolgáltatások között továbbra is vezet a Szép-kártya és az önkéntes pénztári hozzájárulás, az Erzsébet-utalvány és a készpénz-cafeteria előtt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-30

Idén csupán 40 százalékuk tervez béren kívüli juttatást nyújtani a dolgozóinak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-09

Az OGYÉI az egészséges táplálkozást népszerűsítő játék keretében keresi Magyarország TOP 50 menzaételét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.