hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 184
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

Mivel minden tejterméknek van növényi alternatívája, fontos, hogy azokat elkülönítsék a valódi tejtermékektől.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Új szakaszba lépett a kiskereskedelmi vállalatok korlátozása miatti uniós jogsértési eljárás

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A német kancellár látja, hogy a Trump-kabinetben is meg van a hajlandóság a diskurzus továbbvitelére.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-11

Az Európai Bíróság friss döntése az eddigi gyakorlathoz képest még szigoríthat is egyes esetekben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Közelíteni kell az agrártámogatásokat kifizető hazai ügynökség és az uniós jog gyakorlatát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Tofuvaj, mint olyan, nem létezik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

A GVH-nak mindenhol joga van kutatni, nem csak a cég székhelyén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Így tiltakoznak a nyugat-európai versenykorlátozó intézkedésekkel szemben.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-27

Vége a pereskedésnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.