hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 185
#1
Élelmiszer Online >> karrier
2017-09-04

Az új tagok kinevezése – a Versenytanács többi tagjához hasonlóan – hat évre szól.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-17

Mivel minden tejterméknek van növényi alternatívája, fontos, hogy azokat elkülönítsék a valódi tejtermékektől.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Új szakaszba lépett a kiskereskedelmi vállalatok korlátozása miatti uniós jogsértési eljárás

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A német kancellár látja, hogy a Trump-kabinetben is meg van a hajlandóság a diskurzus továbbvitelére.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-11

Az Európai Bíróság friss döntése az eddigi gyakorlathoz képest még szigoríthat is egyes esetekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Közelíteni kell az agrártámogatásokat kifizető hazai ügynökség és az uniós jog gyakorlatát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Tofuvaj, mint olyan, nem létezik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

A GVH-nak mindenhol joga van kutatni, nem csak a cég székhelyén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Így tiltakoznak a nyugat-európai versenykorlátozó intézkedésekkel szemben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.