hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1519
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Sikeresen lezárult a szakmai egyeztetés a magyar kormány és az Európai Bizottság között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

Van olyan uniós ország ahol több, mint 300 százalékkal nőtt az export.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A távol-keleti ország piaca felé tekintő hazai vállalkozások képviselőit várják a B2B eseményre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Az új rendszerben megnőhet az átfogó értékeléseket készítő tanácsadók szerepe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

Tenni kell a védelme érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Tovább szigorodnak a méhgyilkosnak ítélt hatóanyagok mezőgazdasági felhasználásának szabályai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az Európai Bizottság nyilvántartásba vett egy polgári kezdeményezést, de még évekbe telhet a bevezetése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Az Európai Bizottság kérdőív segítségével próbálja megvizsgálni az élelmiszerlánc szereplőinek helyzetét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.