hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1544
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Zárul a mezőgazdasági üzemeket támogató pályázat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A jogszabályok többek között a borok eredetmegjelölését, földrajzi jelzését és címkézését érintik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A logisztikai cég közel 50 millió euró megfizetését várja el egyes tehergépjármű-gyártóktól.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Az európai gazdák érdekképviseleti szervezete agrárellenesnek találja az állatvédők kezdeményezését.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Szörnyű gyakorlatot folytattak egy lengyelországi vágóhídon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A szakértők által mostanáig megvizsgált élelmiszerek harmada esetében bizonyultak indokoltnak az aggodalmak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Újabb amerikai importvámok - ezúttal spanyol olívabogyóra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.