hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1503
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Európában és világszerte egyaránt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

Az EB felmérése szerint, a fogyasztói piacok 2018. évi eredménytábláján számottevő a hazai javulás – a testápolók érték el a legjobb eredményt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-16

A magyarok körében az uniós átlagnál népszerűbb a közösségi gazdaság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az akcióterv célja a fenntartható fejlődés biztosítása mellett az éghajlatváltozás kihívásainak kezelése is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az EB rendelettervezete szerint a mennyiségük nem haladhatják majd meg a 2 grammot 100 g zsiradékban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

A WWF és a sörfőzők is aggódnak a vízminőségért.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Első szakmai összejövetelüket tartották a FIT4FOOD projektben részt vevő magyarországi szakemberek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.