hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 583
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

2019-ben a lakossági fogyasztás bővülése vélhetően alábbhagy.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-24

Az EP támogatja a műanyaghulladék mennyiségének visszaszorítását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Jó úton haladunk, csak nem elég gyorsan.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az EU-ban 25 százalékban határoznák meg az általános forgalmi adó legfelső kulcsát.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-28

Európa kedvező geotermikus potenciállal rendelkező régiói közé tartozik Magyarország.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.