hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 557
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Drasztikusan csökkenteni kellene a mezőgazdasági üzemekben a balesetek elfogadhatatlanul magas számát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-23

A Világbank rangsora azt mutatja meg, hogy mennyire könnyű vállalkozni a vizsgált országokban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Az Európai Parlament szentesítette a tagállamok között 2017 júniusában létrejött megállapodást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

Az EB betiltaná az élelmiszer-ellátási láncban előforduló legetikátlanabb gyakorlatokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Spanyolország és Románia előz meg bennünket. A következő 10 nap viszont kritikus lesz. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

A Baromfi Termék Tanács szerint kifogásolható minőségűek a dél-amerikai baromfihúsok.

#7
Élelmiszer Online
2018-03-19

HORECA programot indít a Sirha Innovációs Termékversenyén dupla sikert arató Golden Granet.(X)

#8
Élelmiszer Online
2018-03-07

A vállalat 9,7 millió eurós exportjával a magyar borkivitel 10 százalékkát adja.

#9
Élelmiszer Online
2018-03-06

Fordított utat járt be a sikertörténet: a pálinka hamarabb kapott védelmet, mint az alapjául szolgáló gyümölcs.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

Erős pénzügyi források és közös agrárpolitika a gazdálkodókért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.