hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 542
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Fontos, hogy a gazdák kapják meg az agrárpénzeket .

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Pontosította az EU a párlatok megnevezésének használatát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Többek között a mézhamisítókkal szembeni szigorú hatósági fellépés fontosságát emeli ki a dokumentum.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Vége a földrajzi korlátozásnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

A dokumentum jóváhagyása akár megváltó jelentőségű is lehet az EU méhészei számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-19

Szavazott az EP a megújuló energia felhasználásáról szóló irányelv-javaslatról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A tárca államtitkárának elmondása szerint a szektor kibocsátása 2017-ben közel 2600 milliárd forint volt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Még intenzívebbé válik az újrahasznosíthatatlan plasztik elleni küzdelem.

#10
Élelmiszer Online
2018-01-15

Nehéz különbséget tenni az eredeti és a hamisított méz között: a hamisítók évről évre egyre ügyesebbek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.