hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 574
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-07

A szaktárca új állattenyésztési törvényt készít a hazai tenyésztők versenyben tartása érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A két ország megállapodásának legnagyobb nyertesei az agrártermelők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A törvény módosítása idén lépett életbe, ám most úgy tűnik, hogy Brüsszel nyomására vége is lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Attól félnek, hogy egy irányelv küszöbön álló kiterjesztésétől ki fognak szorulni az európai piacról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Időnként felül kell vizsgálni a lendületesen fejlődő ágazatra vonatkozó szabályokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.