hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 594
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A szakértők által mostanáig megvizsgált élelmiszerek harmada esetében bizonyultak indokoltnak az aggodalmak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

87 %-al csökkenhet az áru mennyisége - a briteknél forgalmazott élelmiszerek 1/3-a érkezik az unióból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Nyilvános a piac fehérítését célzó második európai cselekvési terv.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az esetlegesen alku nélkül megvalósuló brexit akár az élelmiszer-ellátást is drasztikusan megnehezítheti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Az európai agrártermelők és a japán autógyártók a legnagyobb nyertesei a megállapodásnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.