hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3005
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A kelet-európai állam agrárminiszterével folytatott eszmecseréjén a termékek kettős minősége is szóba került.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Egy felmérés megkérdezettjeinek 70 százaléka fontosnak tartja a gyakoribb és hatékonyabb ellenőrzést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Ehhez persze mindenekelőtt be kell nyújtaniuk rá az igényüket a Magyar Államkincstárnál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A cukorrépa-termelés csak állami támogatás mellett lehet jövedelmező üzlet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A felajánlások célba juttatásának nehézségei közvetve a Földet is súlyosan megkárosítják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-13

Ehhez ad most újabb lökést két, országosan ismert agrárszakember csatlakozása a Központhoz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.