hirdetés
2018. november. 21., szerda - Olivér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3470
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Szeretnének, de nem mernek vállakozni a 18-35 év közöttiek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A gazdák számára könnyen átláthatóvá kell tenni, hogy miként jutnak hozzá a támogatásokhoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Így értelemszerűen az online rendelésekhez kapcsolódó csomagforgalom is megugrott.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Az Európai Bíróság objektív megállapítása alapján az ízérzékelés szubjektív.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Az összeírás célja, hogy nyomon kövesse az agrárium szerkezetében bekövetkezett változásokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.