hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3553
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A legnagyobb területen almát termesztenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A bizottság első ülését 2019 közepén tervezik megtartani.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-19

LIFE program: 116,1 millió euró a körforgásos gazdaságra való átállás elősegítésére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

A termék Németországon keresztül került az Európai Unió piacára.

#5
Élelmiszer Online
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nagyon nem mindegy, hogy Nagy-Britannia mennyire rendezett körülmények között távozik az EU-ból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Az egészségkárosodásban szenvedők valamint a tudatosan táplálkozók a célcsoport.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.