hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3101
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Nem járja, hogy az ügy rendezése érdekében idegen országhoz forduljanak a felek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Meghallgatásra lelt az Európai Bizottság javaslata.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az uniós tagállamok reálgazdaságát pezsdítette fel valamelyest az összeg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ausztriához fordult az édesség európai védelme érdekében a Nemzetközi Kürtőskalács Szaktestület.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A kétpilléres szerkezetét és a közvetlen kifizetések rendszerét fenntartanák 2020 után is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Fémtartalma egyik áruházban sem haladja meg az egészségügyi határértéket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-11

Az uniós agrárminiszterek első alkalommal vitatták meg a 2020 utáni Közös Agrárpolitikai terveket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.