hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 113
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A 2010-es 29 milliárddal szemben jövőre már 79 milliárd forint használható fel gyermekétkeztetésre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A harmadik negyedévben 3,6 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Az uniós országok közül a fő importőr Németország, ahová 1,1 millió tonna kávé érkezett 2016-ban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Az árszint még így is a kanyarban sincs a Svájcban fellelhető viszonyokhoz képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Úgy látszik, Magyarországot hidegen hagyja a jégkrémgyártás.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az EU 28 tagállamában a fogyasztás az év első három hónapjában 0,2 százalékkal csökkent.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.