hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 107
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Úgy látszik, Magyarországot hidegen hagyja a jégkrémgyártás.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az EU 28 tagállamában a fogyasztás az év első három hónapjában 0,2 százalékkal csökkent.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Lassult a növekedése júniusban az éves összevetésű fogyasztói áraknak az euróövezetben és az EU-ban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Jelentősen leszoríthatják az üzemanyagköltségeket.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-16

A kereskedelem 461,2 milliárd euróra nőtt a 2017. január-márciusi időszakban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

A piaci várakozásokat meghaladó mértékű volt a visszaesés.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-04

Szlovéniáé ugrásszerűen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Az EU 28 tagállama 247,7 milliárd euró értékben bonyolított árukereskedelmet egymás között tavaly.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.