hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

Az előző trimeszterhez mérten 1,2 százalékos volt a gazdaság bővülése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Drasztikusan csökkenteni kellene a mezőgazdasági üzemekben a balesetek elfogadhatatlanul magas számát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Idén nyáron indulnak: a "csatornák Tesláinak" is nevezett uszályokat hat méteres akkumulátorok hajtják majd.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A 2010-es 29 milliárddal szemben jövőre már 79 milliárd forint használható fel gyermekétkeztetésre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A harmadik negyedévben 3,6 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A vártnál erősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az emelkedés mértéke meghaladta az elemzők várakozásait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Az uniós országok közül a fő importőr Németország, ahová 1,1 millió tonna kávé érkezett 2016-ban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Az árszint még így is a kanyarban sincs a Svájcban fellelhető viszonyokhoz képest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.