hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Az élelmiszerbiztonsági akcióterv három pillérre: a minőségi szabályozás, a hatósági fejlesztés, és a vásárlói szemlélet fejlesztése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Megindulhat a magyar marha- és nyúlhús kivitele a távol-keleti városállamba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Többek között az embargó hatálya alá nem tartozó termékek exportjáról tárgyalt az FM államtitkára.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-23

A mai világban egy vidéki település elképzelhetetlen jól működő közösségek nélkül. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A NAK felsőoktatási kerekasztal megbeszélést szervezett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Együttműködési megállapodást írt alá a magyar agrártárca és Laosz Földművelésügyi és Erdészeti Minisztériuma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

A cél egyebek közt a hagyományos ízek, ételek modernizálása, az étkezési kultúra fejlesztése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

A képzésben alkalmazott túlhaladott technológiák miatt a megszerzett tudás piaci relevanciája alacsony.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-23

Konferenciát tartottak a higiénia jelentőségéről az élelmiszerlánc-biztonságban. .

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-20

Az embargón túl is van élet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.