hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 48
#1
Élelmiszer Online
2017-06-28

Székelyudvarhelyen a külhoni együttműködéseket és a mezőgazdaság támogatását vitatták meg.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-21

A legeredményesebb a Brill Pálinkaház bizonyult az idei kóstolón, ahol 382 pálinkát zsűriztek.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-15

Európában elsőként hazánk írta alá az Egyetértési Nyilatkozatot a Selyemút Gazdasági Övezetben.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-09

Legutóbbi kimutatás szerint körülbelül 300 ezren élnek tanyai környezetben Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-08

Kutatás-fejlesztés - innováció az agrárium szolgálatában kiadvány az innovációra helyezi a hangsúlyt.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-26

A biológiai sokféleség megőrzésének nemzeti stratégiája is követi az EU hasonló témájú programját.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-06

A „Többet ésszel, mint csomagolással!” kampánnyal sokat tettünk a környezettudatosságért.

#9
Élelmiszer Online
2017-03-24

Vegyi anyagokkal kezeltek lejárt szavatosságú, az exportkövetelményeknek nem megfelelő húsokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Cél, hogy elsősorban stabilizálják, majd növeljék a zöldség és gyümölcs ágazat piaci lehetőségeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.