hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Élelmiszer Online
2017-08-30

Sajnos a Duna Borrégióban tapasztalható aszály csökkentheti a szőlőtermést.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-28

Székelyudvarhelyen a külhoni együttműködéseket és a mezőgazdaság támogatását vitatták meg.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-21

A legeredményesebb a Brill Pálinkaház bizonyult az idei kóstolón, ahol 382 pálinkát zsűriztek.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-15

Európában elsőként hazánk írta alá az Egyetértési Nyilatkozatot a Selyemút Gazdasági Övezetben.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-09

Legutóbbi kimutatás szerint körülbelül 300 ezren élnek tanyai környezetben Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-08

Kutatás-fejlesztés - innováció az agrárium szolgálatában kiadvány az innovációra helyezi a hangsúlyt.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-26

A biológiai sokféleség megőrzésének nemzeti stratégiája is követi az EU hasonló témájú programját.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-06

A „Többet ésszel, mint csomagolással!” kampánnyal sokat tettünk a környezettudatosságért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.