hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A nemrég bemutatott különlegesség a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről kapta a nevét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A gyümölcs zamatával gazdagított élelmiszerek köre rendületlenül bővül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Vadmadár-mentő alapítvány nyert a The Famous Grouse pályázatán.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Világevő blog szerzője tartott ízes élménybeszámolót a Dreher Talks első állomásán.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Állítólag több szempontból felülmúlja importált versenytársait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.