hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 262
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Különösen a vetőmag és takarmányozás, a tejfeldolgozás és szarvasmarha ágazatokban aktívak a magyar cégek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A FAO és az EU közös szándéknyilatkozatban rögzítette az élelmiszerhulladék-termeléshez fűződő célkitűzéseket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A konfliktusok és az extrém időjárás miatt tavalyhoz képest 38 millióval többen éheznek bolygónkon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A felajánlások célba juttatásának nehézségei közvetve a Földet is súlyosan megkárosítják.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A jelenségben szunnyadó potenciál kiaknázásához érdemben növelni kell a gazdálkodók termelékenységét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Növényi olajok nyomják a nemzetközi élelmiszer árakat, közben a búza és kukorica iránti kereslet lanyhul.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

A balkáni szarvasmarhák szakszerű vakcinázása elbarikádozhatná Európát a betegségtől.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.