hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 270
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

A FAO jelentése 124 millió emberről számol be - idén Jemenben a legsúlyosabb a helyzet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A jó csomagolás élményt nyújt és motiválja a vásárlási döntést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Februárban 1,1 százalékkal emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Úgy tűnik, az 3-MCPD-nek a férfi szaporodási rendszerre gyakorolt lehetséges hatása más, mint eddig hitték.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete külön rendezvénnyel ünnepelte meg a jubileumot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-08

Lezárult a VSZT, valamint a GOSZ idei kukorica posztregisztrációs fajtakísérlete.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A cukor jelentős drágulása mellett a tejtermékek ellenértéke drasztikusan csökkent.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Különösen a vetőmag és takarmányozás, a tejfeldolgozás és szarvasmarha ágazatokban aktívak a magyar cégek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.