hirdetés
2017. szeptember. 21., csütörtök - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 252
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A pusztító konfliktusok és a klímaváltozás is hozzájárulnak a lesújtó arányhoz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Az oroszországi búzatáblák oroszlánrészt vállaltak az új rekord felállításában.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-06

A FAO szerint az akvakultúra a jövőben prosperáló ágazat lesz. Hazánk a belvízi halászat ranglistáján a negyedik.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Gro Intelligence alapítója szerint 2027-re a világ 214 ezer milliárdos kalóriadeficittel néz szembe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az együttműködés elsődleges célja a tudásmegosztás a legégetőbb mezőgazdasági kérdésekben.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-23

Közel 5 000 tonna élelmiszert mentett meg idén az Élelmiszerbank az élelmiszeripari partnereivel.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-03

A gabonafélék, cukor és tejtermékek nyomták meg az élelmiszerár-indexet.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az ENSZ adatai azt mutatják: az emberi tevékenység okozta klímaváltozásért a mezőgazdaság is felelős.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.