hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 244
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Lassuló keresletet valószínűsít az OECD és a FAO.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A versenyen gyerekek és fiatalok fejezhetik ki véleményüket a népvándorlást kiváltó tényezőkkel kapcsolatban.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-24

Az élelmezési és mezőgazdasági célú genetikai erőforrások védelme az egész világon kiemelt állami feladat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-23

Iraki családok és ott élő szíriai menekültek a kedvezményezettjei a programnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Világszerte mintegy 37 ország csak külső segítséggel tudja megoldani lakosainak élelmezését.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A FAO élelmiszerár-indexe ismét növekedésnek indult.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-15

Több mint ötven ENSZ-tagország képviselői, valamint az FM és a NÉBIH vezető szakemberei tanácskoztak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.