hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 286
#1
Élelmiszer Online
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

2017-ben a világ népességének 11%-a, 821 millió ember, azaz minden kilencedik éhezett tartósan.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-05

A cukrot leszámítva csökkentek az élelmiszerárak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Összegzésében a 2017-es hazai és külföldi trendeket egyaránt górcső alá vette az AKI.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

A gyümölcs betakarított mennyisége globálisan éppenséggel növekvő tendenciát mutat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A FAO szakértői idén is számba vették az élelmiszerláncból fakadó várható kockázatokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.