hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 235
#1
Élelmiszer Online
2017-05-15

Több mint ötven ENSZ-tagország képviselői, valamint az FM és a NÉBIH vezető szakemberei tanácskoztak.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-10

A japán étrend sok gyümölcsöt, zöldséget és halat tartalmaz.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-09

Az agrárgazdaság fejlesztésénél fontos és előnyős, hogy környezetkímélő eljárásokat alkalmazzanak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Csak a húsok ellenértéke tudott feljebb kapaszkodni egy kicsit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

A leghatékonyabb környezetkímélő agrotechnológiai megoldásokról tanácskoztak Rómában.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-24

Az őszi búza kísérletben összesen 45 fajtát vizsgálnak eltérő termőhelyi adottságok mellett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Egyhetes képzés kezdődik a Föld-megfigyelési technológiák javítása érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Közel az elfogadáshoz az a nemzetközi ajánláscsomag, amellyel az illegális fogás kikerülhetne a beszerzési láncból.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-07

A rendszer kialakítása 1 milliárd forintot emésztene fel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.