hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 295
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

A szakemberek 2015-ben kezdtek el foglalkozni a bevezetésének gondolatával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyik határozat értelmében külön világnapja lesz a hüvelyes növényeknek.

#6
Élelmiszer Online
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

2016 májusa óta nem voltak ilyen alacsonyak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A gondok helyi  orvoslásának lehetőségeiről értekezett a Világélelmezési Program Végrehajtó Bizottsága.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A jelentés számos, az élelmiszer-ellátó rendszer egészségre vonatkozó cselekvési javaslatot fogalmaz meg,

#10
Élelmiszer Online
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.