hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 277
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az uniós rendeletekben előírtak szerint azonnal felszámolták a fertőzött állományokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A FAO egyik új módszerével meghatározható a vaddisznók területi előfordulása és eloszlása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az ülésen a bizottság többek között a mintavételi bizonytalanság útmutatójának revideálását tűzte ki célul.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

A FAO jelentése 124 millió emberről számol be - idén Jemenben a legsúlyosabb a helyzet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A jó csomagolás élményt nyújt és motiválja a vásárlási döntést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.