hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1107
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-13

A Tesco is csatlakozik a NAK zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához

#2
Élelmiszer Online
2018-07-12

Nem esik jól a hőségben bekapcsolni a sütőt? Ilyenkor jön jól egy szuper recept: Túró torta sütés nélkül Mimen keksz alappal!

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A szájban lassan szétomló mosogatószerhabos dörzsiszivacs olykor szintén csodás kulináris élményt okozhat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Az áruházlánc idén is felfüggeszti az import dinnyék beszerzését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Már csak a címkék használatának megkövetelése is világszerte megosztja a társadalmakat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A finomított szénhidrátokban bővelkedő, hagyományos verziónál értelemszerűen fényévekkel egészségesebb.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A kísérletezgetés viszi előre a világot.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-29

Ehetőt grillezni mindenki tud, de tökéleteset kevesen. Dosso Gabi szerint nem árt néhány trükköt ismerni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#10
Élelmiszer Online
2018-06-25

A Bonduelle egészséges, gyors nasikkat ajánl vacsorára úgy, hogy a mérleg se billenjen el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.