hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1049
#1
Élelmiszer Online
2018-01-22

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Péntektől kapható az új, rubinvörös csokoládé Japánban – Valentin napra kifejezetten ajánlják.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A Beerporn.hu részletes felmérést készített a hazai sörfogyasztási szokásokról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A klímakutatásra használt számítógép az elődjénél ötször nagyobb teljesítményre képes.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A NAV kollégái a cigaretta mellett vágott dohányt és alkoholtermékeket is lefoglaltak az M7-es pihenőjében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Az ideiglenesen megváltozott külcsín mellett még kérdések is megjelennek az édességeken.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Kezd elmúlni az egészséges ízek iránti fanyalgás.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#10
Élelmiszer Online
2017-12-21

Decemberben talán a szokásosnál is több a kísértés, hogy édességet együnk. Mit tegyünk?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.