hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 502
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Mezei Dávid a szentlőrinci gazdanapok megnyitóján hívta fel a figyelmet az ágazat nyugtalanító kilátásaira.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Az FM a külföldieket is meg szeretné ismertetni Magyarország legbecsesebb értékeivel.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-10

Az FM 100 %-os kamat-, kezességi díj és költségtámogatás nyújtásával segíti az ültetvényes gazdálkodást folytatókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Két hónapos vizsgálatai során sok termékpárnál tapasztalt összetételbeli vagy érzékszervi eltérést a NÉBIH.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Célja, hogy az egészséges életmódot a gyerekek számára is vonzóvá tegye.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

Például a tanyajelleg megléte és a környezetkímélő gazdálkodás is fontos szempont az elbírálásnál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Az agrárkormányzat számára prioritás a harmónia megteremtése. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Fogyasztásösztönző kampánnyal próbálják népszerűsíteni a lédús gyümölcsöt a fiatalok körében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.