hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 563
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Nem járja, hogy az ügy rendezése érdekében idegen országhoz forduljanak a felek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ilyet sem csináltak eddig kerek e világon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Többek között a mezőgazdasági oktatás jelentőségét hangsúlyozta Fazekas Sándor Nagykátán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

Tavaly 55 zöldség-gyümölcs tész és 15 zöldség-gyümölcs termelői csoport (tcs) működött itthon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Az FM kiemelten fontosnak tartja az anyaországi és a külhoni magyar gazdák közötti együttműködést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-01

Nem kell a borászoknak decemberi készletjelentést készíteniük a jövőben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Olyannyira még hozzá, hogy tulajdonképpen a végén se fejeződik be.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Magyarország különleges szakmai partnerként tekint a kelet-afrikai államra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Az eseményt a tenger nélküli országok halászati ellenőrzésének szentelték.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.