hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 450
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> Mentes-M díj
2018-09-26

Lezárult a mentes termékek zsűrizése, hamarosan kiderül, kik lettek a Mentes-M Díj első szériájának nyertesei.  

#5
Élelmiszer Online
2018-09-25

Még lehet jelentkezni: egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez 2018 október 4-ére az Élelmiszer magazin. Az eseményen bejelentjük a Mentes-M díj 2018 nyerteseit is!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

A kis márkákkal és a személyre szabottsággal is foglalkozott a szingapúri FMCG konferencia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.