hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 461
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

2019 élelmiszeripari és fogyasztói trendjei - harmadik rész.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-30

Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Kerekes Péter a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának új ügyvezetője.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.