hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-26

Az uniós csatlakozásra váró országokban az engedély nélküli erdei haszonvételek állandó problémát jelentenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-08

A Tetra Pak és az áruházlánc együtt hívják fel a figyelmet a felelős erdőgazdálkodás védjegyére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-02

A hűtést nem igénylő tejekhez készült fejlesztéséért a Tetra Pak vehette át az elismerést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-23

A vállalat idén is teljesíteni tudta magyarországi környezetvédelmi célkitűzéseit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-15

A WorldStar Awardson a fenntarthatósági díj arany fokozatát érdemelte ki a cég csomagolóanyaga.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-05

Köztük van Gubás Gabi és Ördög Nóra is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-04-04

Alkotóanyaguk egészen a „gyökerekig” visszakövethető.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-27

Újrapapír termékeket adnak egy gyermekklinikának.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-23

Vásárláskor azért továbbra is sokadrangú kérdés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-15

Elegancia és funkcionalitás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.