hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2017-08-07

Hosszú távú, 3 éves együttműködést jelentettek be.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

A cég disztribúciós hálózatán keresztül kb. 1000 kiskereskedelmi egységben lesz kapható a Fradi sör.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Augusztusban fogják bemutatni az új változatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az aranyozott édesség egy-egy szelete 10 000 forint, de lehet érte többet fizetni.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-12

A „Danone Focikupa a Gyermekekért tornán eddig közel 2,5 millió gyerek vett részt világszerte.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-02

A kezdeményezés idén már 12. alkalommal szervez gyűjtést a rászorulóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-05

Lezárult a Procter & Gamble egy hónapig tartó jótékonysági programja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-28

A korszerű sportszerek beszerzését mi is elősegíthetjük a cég termékeinek megvásárlásával.  

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-10

Körülbelül 4000 magyar és 3000 külföldi futó nevezett a fővárosi erőpróbára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-21

Magyarország e téren a Dél-afrikai Köztársasággal és Uruguay-jal is egy hajóban evez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.