hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 338
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Idén a tavalyi kiugróan jó termést mennyiségben és minőségben is túlszárnyaljuk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Minőség, hitelesség, elkötelezettség, egyediség, személyesség: a siker receptje influencerek szerint.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptember közepén érkezik a Fanta Instamix.

#6
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-12

A Hajdúsági Sütödék-csoport koncepciója is bekerült a 100 legérdekesebb magyar innováció közé.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-06

Pattints fel egy Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozost, töltsd fel a kódot és ajándékba kapsz  100 MB net!

#9
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Közel tíz év után cserélik le a McCann Ericksont.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.