hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 835
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A visegrádi országok agrárkutatási intézményei pár nappal ezelőtt kötöttek partner-megállapodást.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-14

Fazekas: A nemzeti parki védjegyes termékek terjedése támogatja a gazdasági növekedést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Idén mintegy 300 pályázó nyerte el a 800 millió forintos keretet. /Pontosított/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Hiába a több tízezer új állás, ha betöltetlen marad. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A partnerségi együttműködési megállapodás a tudományos tevékenységek összehangolását célozza.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Egyedülálló értékmegőrzési projektet indított a kormány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-06

2008-ban alig1200-an szavaztak az agrárkamarai választásokon, idén közel 50 ezren.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.