hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 890
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Újra terítéken az 5%-os áfa - üdvözli az együttműködést a Magyar Pékszövetség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Fazekas Sándor távozik az agrártárca éléről.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-04

Fazekas Sándor: új védjegy garantálja a magyar élelmiszerek GMO-mentességét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Megépítése 1,5 milliárd forintot fog felőrölni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Főleg a közös agrárpolitika forrásainak jövőbeni biztosítására jött létre a stratégiai megállapodás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

Célja a hazai növényi genetikai örökség fenntartása és gyarapítása, valamint az őshonos állatfajták megőrzése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Az uniós agrárminiszterek Brüsszelben elnökségi következtetéseket fogadtak el a közös agrárpolitika jövőjéről.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Mintegy 2,2 kilogrammal nőtt a sertéshúsfogyasztás éves szinten Magyarországon egy emberre vetítve.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

Csak praktikus tudással lehet a mezőgazdaság mindennapos kihívásaira felkészíteni a tanulókat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

A Furmint éve programsorozat sikerrel zárult – elindítják "a kékfrankos országkóstolót".

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.