hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 873
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

FM: 2020 után is legalább a jelenlegi szinten kell, hogy maradjanak a közvetlen támogatások.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Budapesti csapat győzelmével zárult a kulináris megmérettetés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Agrárhitel Garancia program, és bogyósgyümölcs feldolgozóüzem is szerepelt a témák között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Lankadatlan a küzdelem az EU-s agrártámogatás megmaradásáért.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A résztvevők megvitatták, hogy az agráriumban miként lehet felvenni a harcot a globális felmelegedéssel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.