hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-08

A Tetra Pak és az áruházlánc együtt hívják fel a figyelmet a felelős erdőgazdálkodás védjegyére.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-02

A hűtést nem igénylő tejekhez készült fejlesztéséért a Tetra Pak vehette át az elismerést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-23

A vállalat idén is teljesíteni tudta magyarországi környezetvédelmi célkitűzéseit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-04-04

Alkotóanyaguk egészen a „gyökerekig” visszakövethető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-23

Vásárláskor azért továbbra is sokadrangú kérdés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-01

A környezettudatosságra kívánják felhívni a figyelmet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-10-11

A felelős erdőgazdaságokat támogatja a Tetra Pak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-09

A Tetra Pak és az Auchan díjazza a környezettudatos szemléletet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-06-04

A cél: felhívni a figyelmet a környezettudatos vásárlói döntésrekre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-07

3 év alatt ennyivel csökkentette globális kibocsátását a Tetra Pak®.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.