hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A madárinfluenza és a fipronilos szennyezési ügy miatt Európa-szerte sok tyúkot le kellett vágni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Számos élelmiszerben mutattak ki fipronilt Németországban. A hatóságok megpróbálták eltitkolni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A rendszer hatékony működésével csírájában el lehetett volna fojtani a fipronilos tojások térnyerését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-14

Ártalmas, közfogyasztási cikkel való visszaélés gyanúja miatt lépett a Nébih.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-07

Az idén 30 éves Farm Tojás Kft. tojástermelő telepein nem használnak Fipronil tartalmú szereket.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-06

Lengyelországban fipronil rovarirtószerből találtak bőven határérték feletti nyomokat tyúkhúsban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Fazekas Sándor az állategészségügyi ellenőrzések szigorítását szorgalmazta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.