hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A drágulás várhatóan visszafogottabb lesz a tavalyinál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hétfőtől 12-17 százalékkal csökkenti tartósan a tojás fogyasztói árát a Lidl Magyarország.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A madárinfluenza és a fipronilos szennyezési ügy miatt Európa-szerte sok tyúkot le kellett vágni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.