hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

Ártalmas, közfogyasztási cikkel való visszaélés gyanúja miatt lépett a Nébih.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-07

Az idén 30 éves Farm Tojás Kft. tojástermelő telepein nem használnak Fipronil tartalmú szereket.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-06

Lengyelországban fipronil rovarirtószerből találtak bőven határérték feletti nyomokat tyúkhúsban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Fazekas Sándor az állategészségügyi ellenőrzések szigorítását szorgalmazta.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hogyan vizsgálják a tojásbotrány legfőbb gyanúsítottját? Sci-fibe illik a módszer.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-28

A Tojásszövetség egyetértéssel csatlakozik az országos főállatorvos felhívásához.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-25

Az Országos Főállatorvos szerint a termelők is tehetnek a fipronil ügy mielőbbi lezárásáért.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-25

A Tojásszövetség elhatárolódik: szerintük a magyar étkezésitojás-termelés továbbra is biztonságos.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.