hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 940
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Ez EU új szabályozást hozott az online kereskedelemre vonatkozóan.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-10

Nem csak Európában, de itthon is jelentős bővülés történt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Európa-szintű húsmarhatenyésztési tanácskozás zajlott Lengyelországban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-04

Ki eszi ki a fát díszítő szaloncukrot a csomagolásból?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Vietnám után a cég öt további országban vezeti a blokklánc alapú nyomonkövetési rendszert.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az ágazat versenyképességének növelése döntő jelentőségű a jövő szempontjából.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-19

A világon megtermelt gyümölcs 9 %-át adják el nemzetközi kereskedelemben, a növekdés pedig garantált.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.