hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 821
#1
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak, a magyar borásztársadalom egyik legismertebb tagjának, a Csopaki Kódex egyik kidolgozójának ítélte a magyar borászok legnevesebbjeit képviselő, 60 szakemberből álló grémium a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon, a Jásdi Pincészetben, festői környezetben beszélgetett a neves borásszal.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-14

A szennyezett tojások mennyisége önmagában nagy, de az európai termeléshez képest kis volumenű.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Magyarországon 5,7 százalékos bővülésre számít a GfK.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-11

Robban a tojásbotrány - nem várt hírek érkeztek Nyugat-Európából.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Harapófogóba kerültünk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A hazai piacot felélénkítheti az importáru iránti bizalmatlanság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Holland, németországi és belgiumi telepekről származnak az érintett készletek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Úgy látszik, Magyarországot hidegen hagyja a jégkrémgyártás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.