hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 792
#1
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A pecsét az uniós agrárminiszterek július 17-i Tanácsülésével egy időben fog kerül majd rá a nyilatkozatra.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-12

A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az éttermi és a szállodai vendéglátás arculatának, megjelenésének fontosságára. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az élelmiszerek 1,1 százalékkal drágultak éves szinten.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Óriási megtiszteltetés érte a SZEGA Nemzetek sajtversenyének tavalyi magyar győztesét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

A látogatók széles áttekintést kapnak a nemzetközi kínálatból

#7
Élelmiszer Online
2017-05-26

Bírsággal sújtják a céget, ha a heti pihenőidőt nem kereskedelmi szálláshelyen tölti a sofőr.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az ágazatot fenyegető globális rizikóforrásoknak kiemelt figyelmet szentelnek a konferencián.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-17

3,4 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelem forgalma 2017 első negyedévében, ezzel harmadik az európai országok között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A cégek nem aggódnak az internetes kereskedelem felfutása miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.