hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 845
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

A franciaországi szervezésű borfelismerő világbajnokság döntőjében a magyar csapat a 7. helyet szerezte meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Az ország legnagyobb futófesztiválján idén több újdonsággal is szolgált a SPAR Magyarország.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-11

Első helyen végeztek a Debreceni Egyetem élelmiszermérnök hallgatói a “KnowinFood” versenyen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A látogatók 365 készítményből vehetnek ízmintát a nagy ívű fesztiválon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A mutató szerint lanyhul a hazai gazdasági függetlenség állami szintű támogatása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Az uniós országok közül a fő importőr Németország, ahová 1,1 millió tonna kávé érkezett 2016-ban.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-29

Az elmúlt 5 év kísérletezése során ígéretes eredmények születtek a Gala és a Golden almafajtáknál.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A hatályba lépett munkajogi reformmal szembeni ellenérzéseiket próbálták kifejezni megmozdulásukkal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.