hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 781
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A természeti jelenségek évente több ezermilliárd forinttal rövidítik meg a borászatokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-25

Szárnyakat ad a komoly piaci munka.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-25

Több mint 400 féle készítmény tartozik a Cosmia nevű új, minőségi kozmetikai márka alá.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Különösen a brokkoli.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-18

Ahol már felbukkant a betegség, ott kötelező a vakcinázás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A Cosmia márka részei például a 95%-ban organikus összetevőket tartalmazó natúrkozmetikumok is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

A többi között véleményt formálnak a „szociális dömping és tisztességtelen verseny” vádjáról is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Nem csitul a termékek Európa-szerte egységes minőségével szembeni kétely.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-10

A Törley az elmúlt öt évben összesen 128 érmet és oklevelet szerzett a presztízsértékű versenyeken.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az üzemek megbízható felvevőpiacot biztosítanak a kukoricatermesztőknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.