hirdetés
2017. december. 17., vasárnap - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 866
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

Tavaly 55 zöldség-gyümölcs tész és 15 zöldség-gyümölcs termelői csoport (tcs) működött itthon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

2017 tavaszán a világ eddigi legnagyobb borászati szakvására volt a ProWein.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-29

Tizenhét éves csúcsra emelkedett a gazdasági hangulat az euróövezetben novemberben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

A téli méhpusztulás ellenére eredményes évet zárhatnak a méhészek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A vitatott növényvédő szer újabb öt évig maradhat kereskedelmi forgalomban az unióban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-24

A mézfogyasztás további növelése a cél: emelkedett, de elmarad a hazai mézfogyasztás az uniós átlagtól.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A világ borszaksajtójának egyik vezető magazinja legalább is erre a következtetésre jutott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A termelés várhatóan 2018 közepén kezdődik el, a termékek elsődleges piaca Franciaország lesz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.