hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 955
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

Mennyiségben és értékben is csúcsot döntött a kivitel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Francia festők képeit idéző hirdetéseken reklámozza házhozszállító szolgáltatását a McDonald’s.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A malmok nagyjából 6 százalékkal emelhetik az átadási árat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Szörnyű gyakorlatot folytattak egy lengyelországi vágóhídon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Az idei második héten a Nagybanin kilogrammonként már 140 forint volt a burgonya bruttó termelői átlagára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

A gyáravatón Orbán Viktor is beszédet mondott.

#10
Élelmiszer Online
2019-01-28

Sok tehenet vágnak le.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.