hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 903
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Mindössze egytizedük töröltetné személyes adatait, ha meg lenne rá a lehetősége.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Két arany- és két ezüstérmet nyert az italaival.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eladótér már nem csupán bolti forgalmat generáló képessége miatt fontos, hanem az online felület promóciós eszközeként is. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Nyugaton a fogyasztók érdeklődésének homlokterében egyre inkább a kikapcsolódás, a rekreáció és a szórakozás áll. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Visszaszerezné, megőrizné a márkájába vetett bizalmat? Az elv egyszerű: ne abajgassa, hajszolja az embereket az interneten!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Tovább bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca - az élelmiszer szegmensben  minden csatorna növelni tudta értékesítését.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

A magyar tapasztalatokkal is bíró Philippe Palazzi 2015-től tagja a nagyvállalat felsővezetői körének.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A közelgő „Camembert-törvények” verték ki náluk a biztosítékot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.