hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 233
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Több európai uniós tagállam zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezete érdekvédő szövetséget hozna létre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Hébe-hóba gerillakóstoltatásra is számíthatnak a járókelők.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

A diótermesztés egyre népszerűbb: a hazai diótermőterület elérte a 7130 hektárt, a termés pedig a tízezer tonnát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Növekszik a hazai gyümölcsfogyasztás - de még mindig nem elégséges az ajánlotthoz képest.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Magyarországon szintén rendkívül bőséges termés várható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.