hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-04

Versenytársaihoz hasonlóan a francia üzletlánc is elindítja online szolgáltatását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-04

Az ApróSéf.hu és a GRoby közös online szolgáltatást hozott létre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-17

Az Élelmiszer hazai kiskereskedelmi láncok képviselőit kérdezte a készpénzmentes megoldások hazai alkalmazásáról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2014-09-30

A pékáru – bár a vásárlók boltválasztási szempontjai között nincs az élbolyban – stratégiai terület minden kiskereskedelmi lánc számára. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2013-05-16

Az internetes vásárlás egyre népszerűbb, köszönhetően annak, hogy lassan már nem telik el úgy év, hogy valamilyen történés ne bolygatná meg alapjaiban az elektronikus kereskedelmet.  

#10
Élelmiszer XX. évf. 10. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-10-25

Elég, ha fogja a telefonját, benéz a saját kamrájába vagy hűtőjébe, és beolvassa a kifogyóban levő termékek vonalkódját, s már meg is oldotta a bevásárlást. A G-Roby-nál ez már elérhető szolgáltatás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.