hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 523
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

A Világbank szerint rövid távon csak a fejlődő országokban lehet a bővülés gyorsulására számítani.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Ez EU új szabályozást hozott az online kereskedelemre vonatkozóan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Az EXIM folyósított hiteleinek összege idén is meghaladja a 300 milliárd forintot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A mezőgazdaság várhatóan idén is jelentősen hozzájárul a hazai gazdaság egészének növekedéséhez.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Idén szeptemberben 6,2 százalékkal nőttek a mezőgazdasági termelői árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.