hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A Geo-blocking szigorított rendelete alapján a kereskedő nem tehet különbséget vevői között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Mindössze egytizedük töröltetné személyes adatait, ha meg lenne rá a lehetősége.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott hűségprogramok irányába mutat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Azért a kis- és közepes vállalkozások sem dőlhetnek hátra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

De a kis- és középvállalatokat egyelőre csak figyelmezteti.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

A hatóság nem fogja büntetni a kis cégeket az adatvédelmi hiányosságok miatt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

EY: a hazai cégek közel fele még nem áll készen az új uniós adatvédelmi rendelet alkalmazására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.