hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

Nyolc hónapja, tavaly május 25-e óta hatályos az uniós adatvédelmi rendelet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Ez EU új szabályozást hozott az online kereskedelemre vonatkozóan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-02

Mintegy 200 ezer vásárlók könyvét kell kidobni a jövőben az adatvédelmi okok miatt.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A Geo-blocking szigorított rendelete alapján a kereskedő nem tehet különbséget vevői között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Mindössze egytizedük töröltetné személyes adatait, ha meg lenne rá a lehetősége.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.