hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

A beruházás fő célja a palackozás mennyiségi és minőségi fejlesztése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

MLSZKSZ: Módosítani szükséges a logisztikai pályázatok feltételein.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Globális szabványokon alapuló hazai megoldásokat dolgoztak ki.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-27

Bővíti a nápolyigyártó üzemének kapacitását az Urbán és Urbán Kft. Rétságon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A Rubin Szegedi Fűszerpaprika Feldolgozó Kft. 100 millió forintból vágott neki a projektnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-01-25

Évi fél milliárd forintos keretösszegű Innovációs Alapot hozott létre a Debreceni Egyetem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.