hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A fejlesztéshez a Kék Madár Alapítvány 116 millió forintos támogatást nyert el a GINOP-ból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-24

Rákossy: a 2014-2020 közötti európai uniós ciklusban a gazdaság fejlesztése kapott prioritást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cégek versenyképességük és termelékenységük erősítésére fordíthatják az elnyert összeget.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-06

A cégek 5-15 millió forint vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek eszközbeszerzésre és szoftverbeszerzésre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

A beruházás értéke, amellyel jelentősen növelné termelését a Szarvasi Mozzarella Kft., 1 milliárd 840 millió forint.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A cégek a támogatás segítségével csaknem 11 milliárd forint értékű fejlesztést valósíthatnak meg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

Fejlesztésekre a középvállalkozások felkészültebbek, az innovációs készség arányos a cégmérettel.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-10

Az együttműködési fórum tagjai a teljes élelmiszerlánc-biztonság területén fejtik ki tevékenységüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.