hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 160
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

2009 és 2016 között tovább nyílt az olló a gazdagabb és a szegényebb települések között.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A többiek főleg termékismertetésre használják a weboldalukat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzleti várakozások még soha nem voltak olyan kedvezőek, mint decemberben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Novemberben az üzleti szférán belül szinte minden ágazat bizalmi indexe kisebb-nagyobb mértékben emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A magyarországi kereskedők november 24-én 25-30 milliárd forint forgalomra számítanak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

A termelés növelésének fő akadálya minden ágazatban a munkaerőhiány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Szeptemberben a fogyasztói várakozások kissé romlottak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Hazánkban az  összesített online kiskereskedelmi forgalom csaknem 20 %-al, mintegy 25 milliárd forinttal több.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.