hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 179
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Második hónapja hanyatlik az értéke.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Idén mindamellett a GKI előzetes becslésénél gyorsabb lehet az üteme.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

Az üzleti és a fogyasztói várakozások egyaránt romlottak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

Kiderült, ki mostanság Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A hazánk számára kedvező világgazdasági folyamatok, az alacsony energiaárak és kamatok korszaka véget ért.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Júliusban még a júniusi értéket is sikerült túlszárnyalnia.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az eddigi csúcs februárban állt be 9,5 ponttal.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az online vásárlásoknál a logisztikai cégek már tavaly év végén emelték a kézbesítések árát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.