hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 170
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az online vásárlásoknál a logisztikai cégek már tavaly év végén emelték a kézbesítések árát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A kereskedelmi bizalmi index immár harmadik hónapja folyamatosan csökken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

A Start it @K&H inkubátor ViddL csapata harmadik helyen végzett a PowerUp! nevű energetikai versenyen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-02

GKI: az első két hónap adatai élénkülő gazdasági folyamatokat jeleznek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Áprilisban a februári történelmi csúcsnál csak kissé maradt alacsonyabb szinten.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Az üzleti szférán belül minden ágazat szereplői kicsit elkedvetlenedtek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

A GKI szerint az üzleti várakozások még soha nem voltak a mostaninál kedvezőbbek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A forgalom növekedésének üteme így sem nevezhető éppenséggel lomhának.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.