hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 188
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A nyár végi megtorpanást követően decemberben ismét növekedett a mutató.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A kereskedelmi bizalmi index október után tovább csökkent.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

2019-ben a lakossági fogyasztás bővülése vélhetően alábbhagy.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Második hónapja hanyatlik az értéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.