hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 423
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

A feldolgozó egységben napraforgó-alapú növényi takarmány-alapanyagot fognak előállítani.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-24

A magyar kiállítói jelenlét évek óta stabil ezen a magas szintű rendezvényen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-01

Párbeszéd: a genomszerkesztéssel készült termékeket sem szabad beengedni!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-28

Folyamatos innovációra van szükség az agráriumban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A növény hazai termőterülete az utóbbi években jelentősen nőtt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.