hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 406
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Már csak a címkék használatának megkövetelése is világszerte megosztja a társadalmakat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Mindenképpen javítani kell az ágazat versenyképességén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A precíziós nemesítés lehet az egyetlen megoldás a szántóföldi növénytermelés bevételének gyarapítására.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az agrártárca szerint az EU-ban több nem génmódosított fehérjetakarmány-alapanyagot kellene előállítani.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-07

Egészséges étkezés, anélkül, hogy órákat töltenénk a konyhában – erre ad gyakorlati megoldást a GLOBUS.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Magyarország számára rendkívül fontos a Kínával való gazdasági-kereskedelmi együttműködés fejlesztése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Megszületése az őszi jogalkotási periódusban várható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.