hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 140
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az AMC a globális élelmiszerpiac iránt érdeklődő hazai gyártók részére közösségi megjelenést is rendezett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-10

"A Közös Agrárpolitikának a termelőket kell szolgálnia, ahogy az agrárpénzeket is a gazdáknak kell kapniuk."

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Hazánkban 1892-ben a Magyaróvári Országos Növénytermelési Kísérleti Állomáson kezdődött el a tevékenység.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

Július 18-án 14 uniós tagállam írta alá a Magyar- és Németország kezdeményezésére keletkezett dokumentumot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.