hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 145
#1
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-24

A V4-ek valamint Bulgária, Horvátország, Románia és Szlovénia agrárminiszterei találkoznak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az állattenyésztés kilátásairól értekeztek a 10. Berlini Agrárminiszteri Csúcs résztvevői.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az AMC a globális élelmiszerpiac iránt érdeklődő hazai gyártók részére közösségi megjelenést is rendezett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-10

"A Közös Agrárpolitikának a termelőket kell szolgálnia, ahogy az agrárpénzeket is a gazdáknak kell kapniuk."

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Hazánkban 1892-ben a Magyaróvári Országos Növénytermelési Kísérleti Állomáson kezdődött el a tevékenység.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

Július 18-án 14 uniós tagállam írta alá a Magyar- és Németország kezdeményezésére keletkezett dokumentumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.