hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 133
#1
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A pecsét az uniós agrárminiszterek július 17-i Tanácsülésével egy időben fog kerül majd rá a nyilatkozatra.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-10

Tíz közép-európai és nyugat-balkáni ország összehangolja a GMO-ra vonatkozó politikáját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

Az Agrármarketing Centrum 54 m2-es standjánál lehet fellelni a kiváló minőségű termékeket.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-03

Azért még mindig akadozik az utánpótlás.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-29

Szerinte hazai termesztésű növényekkel kell kielégíteni a hazai állattartás fehérjeszükségleteit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

Az FM az uniós előírásokhoz igazítaná a rendszert.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

Minőségi élelmiszerek képviselték Magyarországot a rangos VIROEXPO élelmiszeripari kiállításon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.