hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 139
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az AMC a globális élelmiszerpiac iránt érdeklődő hazai gyártók részére közösségi megjelenést is rendezett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-10

"A Közös Agrárpolitikának a termelőket kell szolgálnia, ahogy az agrárpénzeket is a gazdáknak kell kapniuk."

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Hazánkban 1892-ben a Magyaróvári Országos Növénytermelési Kísérleti Állomáson kezdődött el a tevékenység.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

Július 18-án 14 uniós tagállam írta alá a Magyar- és Németország kezdeményezésére keletkezett dokumentumot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A pecsét az uniós agrárminiszterek július 17-i Tanácsülésével egy időben fog kerül majd rá a nyilatkozatra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.