hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 122
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

Emellett folytatódnak a vízgazdálkodási együttműködések is a két ország között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A géntechnológiai módosításoktól mentes termékek külföldön drágábban értékesíthetők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az AMC a globális élelmiszerpiac iránt érdeklődő hazai gyártók részére közösségi megjelenést is rendezett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

Magyarország a jövőben is szeretné fenntartani az erős, kétpilléres agrárpolitikáját.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-23

Fazekas Sándor: Magyarország részt vállalhat a kazah mezőgazdaság fejlesztésében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A Földművelésügyi Minisztérium agrárdiplomáciai sikernek nevezte a megrendezési jog megszerzését.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

Történelmi jelentőségű diplomáciai siker: 14 uniós ország agrárminisztere írta alá a magyar kezdeményezést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.