hirdetés
2017. augusztus. 24., csütörtök - Bertalan.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online
2017-08-23

Fazekas Sándor: Magyarország részt vállalhat a kazah mezőgazdaság fejlesztésében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A Földművelésügyi Minisztérium agrárdiplomáciai sikernek nevezte a megrendezési jog megszerzését.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Történelmi jelentőségű diplomáciai siker: 14 uniós ország agrárminisztere írta alá a magyar kezdeményezést.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A delegáció tagjai részleteiben is meg kívánnak ismerkedni az AMC működésével.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A pecsét az uniós agrárminiszterek július 17-i Tanácsülésével egy időben fog kerül majd rá a nyilatkozatra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

Az új génmódosítási technológiák megjelenésével nem tudnak mit kezdeni az EU hatályos törvényei.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az agrárexport nagyságát például jelen áron 20 milliárd euróra kellene feltornászni.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-29

Szerinte hazai termesztésű növényekkel kell kielégíteni a hazai állattartás fehérjeszükségleteit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.