hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 119
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az AMC a globális élelmiszerpiac iránt érdeklődő hazai gyártók részére közösségi megjelenést is rendezett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

Magyarország a jövőben is szeretné fenntartani az erős, kétpilléres agrárpolitikáját.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-23

Fazekas Sándor: Magyarország részt vállalhat a kazah mezőgazdaság fejlesztésében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A Földművelésügyi Minisztérium agrárdiplomáciai sikernek nevezte a megrendezési jog megszerzését.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-17

Történelmi jelentőségű diplomáciai siker: 14 uniós ország agrárminisztere írta alá a magyar kezdeményezést.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A delegáció tagjai részleteiben is meg kívánnak ismerkedni az AMC működésével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A pecsét az uniós agrárminiszterek július 17-i Tanácsülésével egy időben fog kerül majd rá a nyilatkozatra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.