hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 128
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Magyarország számára rendkívül fontos a Kínával való gazdasági-kereskedelmi együttműködés fejlesztése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Megszületése az őszi jogalkotási periódusban várható.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Ötvenezer közfoglalkoztatottat irányítana át a versenyszférába az agrárium számára Nagy István.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Fazekas Sándor távozik az agrártárca éléről.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-04

Fazekas Sándor: új védjegy garantálja a magyar élelmiszerek GMO-mentességét.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

Emellett folytatódnak a vízgazdálkodási együttműködések is a két ország között.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A géntechnológiai módosításoktól mentes termékek külföldön drágábban értékesíthetők.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A miniszter szerint a magyar agrárium Európa leggyorsabban fejlődő mezőgazdasága.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.