hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 366
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Reklámjaiban a NUMIL megtévesztően sugallta, hogy a termékeit illető ajánlások tudományosan megalapozottak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Bírságcsökkentéssel ösztönzi a cégek által okozott fogyasztói hátrányok orvoslását a hatóság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A közbeszerzéseken induló ajánlattevőket és a tendert kiíró ajánlatkérőket látja el tanácsokkal program.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Az influencer marketingnek most alakulnak ki a részletes játékszabályai, de nem kell tartani tőle.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-01

Újabb véleményvezér ügye zárult kötelezettségvállalással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Sikeresen zárta le első véleményvezérrel kapcsolatos ügyét a hivatal. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Grimm Krisztina pályafutása 2000-ben kezdődött meg a hivatalban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-30

2012-ben az egyszerűsített eljárások elintési határideje 36 nap volt, mára ez 12 napra csökkent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.