hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-27

Április 25-26-án megtartották a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségénekéves konferenciáját

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-15

Gfk: 0,6 százalékos forgalombővülés várható.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-04-29

Kiskereskedelem: csak Európa északi részén nőtt a forgalom. 

#5
Élelmiszer Online
2008-11-18
Az európai vásárlóerő listán egy év alatt három hellyel a 28.-ra csúszott Magyarország - állapítja meg a GfK GeoMarketing által 41 országban elvégzett GfK Európai vásárlóerő 2008/2009 című felmérése.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.