hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 404
#1
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Csillag-Vella Rita személyében új tulajdonos partnere van a cégnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Visszafogták következő egy évi pénzügyi várakozásaikat a hazai nem-állami nagyvállalatok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Nyugaton a fogyasztók érdeklődésének homlokterében egyre inkább a kikapcsolódás, a rekreáció és a szórakozás áll. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#8
Élelmiszer Online
2018-05-03

Dörnyei Otília májustól az Inspira Group csapatát erősíti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő díjat vehetett át az üzletlánc.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.