hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eladótér már nem csupán bolti forgalmat generáló képessége miatt fontos, hanem az online felület promóciós eszközeként is. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A vásárlás gyakorisága csökkent, a tranzakcióméret nőtt. Mérsékelt növekedés, változó trendek itthon a kiskereskedelemben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-06

A kereskedelmi márkák részesedésének növekedése folytatódott szinte valamennyi csatornában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-10

Csökkent a piacok súlya a napi fogyasztási cikkek beszerzésében

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-30

A nagy gyártói termékek erős promóciója miatt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-14

Ez részben az alacsony inflációnak köszönhető.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-05-08

A 2012-ben mért enyhe csökkenés után 2013-ban ismét nagyobb részesedést tudtak elérni a kereskedelmi márkás termékek a napi fogyasztási cikkek piacán.  A kereskedelmi márkák elsősorban az A márkák rovására tudtak növekedni, de a növekményhez a háztartások nagyobb vásárlási intenzitása is hozzájárult.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-04-02

Tavaly enyhén erősödött a hagyományos kereskedelmi csatornák piaci súlya 2012-höz képest. A vásárlási gyakoriság csökkent, a kosárérték viszont nőtt, de olyan minimálisan, hogy tulajdonképpen stagnálásnak mondható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-19

Ma már a nagybevásárlások intézésére lehetséges alternatívát jelentenek a független kisboltok  – áll a GfK Hungária egyik jelentésében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.