hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

Minden második internetes rendelést futárszolgálat kézbesít.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Magyarországon 5,7 százalékos bővülésre számít a GfK.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-25

A nagy többség átutalásra is használja az okostelefonon elérhető lehetőséget.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felmérések szerint az agrárvállalkozások nem használják ki a hatékonyságnövelés lehetőségeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.