hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 576
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Magyarországon 5,7 százalékos bővülésre számít a GfK.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-25

A nagy többség átutalásra is használja az okostelefonon elérhető lehetőséget.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felmérések szerint az agrárvállalkozások nem használják ki a hatékonyságnövelés lehetőségeit.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-18

Tapasztalt munkatárssal bővült a GfK magyarországi Shopper csapata 2017 júliusában.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-17

Ennek ellenére továbbra is komoly kihívást jelent az agráriumban a munkaerőhiány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-06-20

A Lidl beszerzői a zöldség-gyümölcs ágazat potenciális beszállítóival találkoztak.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-14

A tavalyi év folyamán minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.