hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A GyártásTrend magazin keresi 2017 legjobb ipari innovációit. Idén is várunk minden olyan pályázati anyagot, amely értékteremtést tükröz az ipar területén! A legjobbakat Top 30 innováció című különkiadványunkban mutatjuk be.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-30

Néhány gyakorlati tanács, hogy nagyobb eséllyel indulhassanak az idei megmérettetésen.

#3
Élelmiszer Online
2015-04-01

Kiadónk a legnagyobb példányszámú üzleti magazinnal jelentkezik. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-03

A kézhigiéniát ellenőrző és értékelő rendszer nem csupán az egészségügyben, hanem például a tiszta gyártási terekben is alkalmazható.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-08-27

Ősztől indul útjára az ország új pszichológiai, hétköznapi-tudományos magazinja: az Üzlet & Pszichológia, mely az üzleti élet emberi oldalával foglalkozik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-01-11

Nemcsak megjelenésében exkluzív és különleges, hanem hazai rendezvényszervezők munkájához, vagy csapatépítéshez helyszínt keresőknek kihagyhatatlan új kiadványt jelentetett meg a Professional Publishing Hungary Kft. (PPH), Magyarország legnagyobb szaklapkiadó csoportja.

#7
Élelmiszer Online
2008-04-23
Gyártástechnológiai szaklappal bővül a Professional Publishing Hungary (PPH) portfoliója. A kiadó nemcsak a Gyártástrend című havilapot jelenteti meg a témában, hanem naponta frissülő site-ot és heti hírlevelet is indít május közepén.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.