hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 713
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A szimpóziumon szó esett például az ipari és az étkezési mák legfontosabb fenológiai ismertetőjegyeiről is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Többszáz gyermekkel ismertették meg a zöldség és gyümölcs fogyasztás élményét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A szervezet újabb öt évre szavazott bizalmat a szakembernek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A kereskedőket fel kell készíteni a további növekedésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az egyik legfontosabb új célkitűzés, hogy erősítsék a Szövetség nemzetközi szerepét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A rendezvényen több mint 20 kiállító százféle termékét lehet megkóstolni.

#10
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.