hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 721
#1
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A Sotiva Seed Kft. saját erőből finanszírozta a beruházást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-08

Hamarabb érik a Vilmos körte: már most el kell kezdeni az augusztus végén érő fajta szedését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A szimpóziumon szó esett például az ipari és az étkezési mák legfontosabb fenológiai ismertetőjegyeiről is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Többszáz gyermekkel ismertették meg a zöldség és gyümölcs fogyasztás élményét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.