hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 691
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A Dél-Alföld egyik legnagyobb gasztronómiai rendezvényén fog sor kerülni az eredményhirdetésre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Egyre biztatóbban alakul a németországi, valamint a svédországi kiszállítás is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Kezd elmúlni az egészséges ízek iránti fanyalgás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A 10. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon szombaton hirdették ki az eredményeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Az összeg 15 százalékkal haladja meg az előző támogatási ciklus forrásait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az ágazat legnagyobb szereplői szerint a hazai vállalkozók hátrányból indulnak a nemzetközi piaci versenyen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Penny közel 9 milliárd forintból megvalósult új központja 150 munkahelyet teremt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.