hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hazánkban évente több mint 4 ezerrel kevesebb mezőgépész végez, mint amennyire szükség lenne.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Fergeteges autós és gépészbanzájjal próbálták felkelteni a fiatalok figyelmét a szakma iránt.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-18

A hazai traktorevolúciót mutatják be a Hódmezőrület 2.0-n.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-04

Drifterek és veteránok toboroznak új mezőgépészeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.