hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 106
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Október elsejétől az érintetteknek nem kell pincekönyvet vezetniük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A fenntartható szőlő-, és bortermelés elősegítése érdekében jött létre az összefogás. /FRISSÍTETT!/

#6
Élelmiszer Online
2017-08-30

Sajnos a Duna Borrégióban tapasztalható aszály csökkentheti a szőlőtermést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Előrejelzésénél egyebek mellett az elmúlt évi felvásárlási árat is figyelembe veszi.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elkészítette a 2017. évi szüretre vonatkozó szőlőár-prognózisát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Az agrárkormányzat számára prioritás a harmónia megteremtése. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Hat magyar borrégiót érintett a programsorozat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.