hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 196
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Magas hazai szőlő- és borárakat hozhat az európai szárazság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

Észszerűbb jelentési kötelezettségekkel kezdődik számukra az új borpiaci év.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A HNT előrejelzése az MNB 3% feletti inflációs várakozását is figyelembe veszi.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa idén is a borszőlő-kereslet és -kínálat összehangolására törekszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.