hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 187
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa idén is a borszőlő-kereslet és -kínálat összehangolására törekszik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-02

Érmek és érdemek Villányból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

10 pincészet csaknem két és fél milliárd forint értékű fejlesztést fog megvalósítani a régióban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Új borszőlő ültetvény telepítésére nyújthatnak be kérelmet áprilisban a termelők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Lengyelország fővárosában óriási sikert aratott a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának borbemutatója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.