hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 346
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A munkavállalóknak Sopronban kínál álláslehetőséget a vállalat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Geert Swaanenburg fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A Győri Ítélőtábla helybenhagyta az elsőfokú bíróság ítéletét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-03

A Soproni megtalálta az ország legjobb porterfőzőjét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

2018-ban akár 5 százalékkal is nőhet az értékesítésük.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.