hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 314
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Augusztusban fogják bemutatni az új változatot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Átépíti a kiüresített üzemet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Más okból isszák.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Dunamenti településeken keresztül vezetett az idei verseny útvonala.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-24

Nőtt a sörfogyasztás az elmúlt meleg napokon, a sörgyárak teljes kapacitással működnek.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-23

Milyen értékek fontosak egy férfi életében? Ehhez hasonló kérdéseket tettek fel 18-59 év közötti férfiaknak a Krušovice kutatásában. Az eredmények meglepők lettek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Ismét tárgyalhatják az önkényuralmi jelképek kereskedelmi célú használatáról szóló törvényjavaslatot.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-15

A legnagyobb sörgyárak képviseltetik magukat, akik klasszikus és új ízeket egyaránt felvonultatnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.