hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 328
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

A Győri Törvényszék szerint a vállalat termékein a szimbólum nem a kommunista rendszert jelképezi.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

Éves szinten az eddiginél 400 ezer hektoliterrel több sört fognak gyártani az üzemben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-15

Hogyan született a Soproni Óvatos Duhaj? Laptársunk, a Kreatív január-februári számából. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-12

Itthon nem, csupán Lengyelországban esett érezhetően az eladásuk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Palkó András és Eszéki Zoltán is a vállalaton belülről érkezett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Fogadjunk?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.