hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 305
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-10

Mert mindkét irányban van értelme a sztorinak. A Heineken cider márkáját hirdetik így.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

A cég két belga, egy cseh és egy osztrák különlegeséggel kívánja elvarázsolni a fogyasztókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

A gyártó szerint a sör a magyarok hagyománykedvelő és újító szellemét elegyíti magában.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A sztoriban több csavar is van. Cannes-i oroszlánokat szimatolunk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-18

Az ittas vezetés veszélyeire figyelmeztetnek.

#9
Élelmiszer Online
2017-03-27

Vége a pereskedésnek.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-27

2016-ban összesen 6,7 millió hektoliter sört értékesített a négy vezető hazai sörgyártó.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.