hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Élelmiszer Online
2017-09-11

Közös, uniós támogatással támogatott kutatás-fejlesztési projektet indít a Pick és az SZTE.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-16

A Havas három szpotot készített a kampányhoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-18

Ezer fős, magas státuszú csoport tesztelte a Classic Téliszalámit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-12

A Hungarikum Falu az itthoni jellegzetességek elitjén keresztül nyújt tüzetesebb képet a hazai kultúráról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-19

Magyarországra is szállítottak az érintett termékekből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-15

Ezzel akarják megkülönböztetni magukat a tradicionális értékeket képviselő termékektől.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-04-13

Hogyan alakult a Bonafarm Zrt. tulajdonosának karrierje?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-04

Az elmúlt két évben a hungarikumok száma 25-ről 54-re emelkedett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-05

A Bonafarm a második lett. De ki az első?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-26

Ugyanezt a kérdést fel lehet tenni például a turórudi, a halászlé, a pörkölt és a lángos esetében is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.