hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 447
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A kiválasztott nagyreményű fiatal sportolók egyenként 1 millió forinttal gazdagodnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Egy Albert Heijn nevű lánc egyik boltjában példátlanul egyszerűvé vált a bevásárlás.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Az EU első alkalommal hagyott jóvá bor esetében határokon átnyúló oltalom alatt álló eredetmegjelölést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Hazánkban az agrárium nemzetgazdasághoz adott értéke jelentős növekedésnek indulhat az elkövetkező években.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

Tavaly 55 zöldség-gyümölcs tész és 15 zöldség-gyümölcs termelői csoport (tcs) működött itthon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A vitatott növényvédő szer újabb öt évig maradhat kereskedelmi forgalomban az unióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.