hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 484
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Két új városrésszel bővíti a MiniPoliszt a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A gyümölcs termésmennyiségének legnagyobb növekedését a piac legmeghatározóbb szereplője tudta elkönyvelni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A precíziós mezőgazdaság jelenttőségéről értekeznek a 31. Bábolnai Gazdanapok keretében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

A Szigetköztől Jászberényig számos helyszínen várja az érdeklődőket a roadshow.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-03

Szeptembertől elejétől a fogyasztók rendelkezésére áll a hazai fokhagyma és vöröshagyma

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

A FrieslandCampina Hollandiában kibővítete nagyszabású projektjét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Lengyelország a legutóbbi 7-8 évben számottevően növelte a csiperkegomba termesztését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.