hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 494
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az ajándékbeszerzés a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-21

FMCG-gyártó-, kereskedelmi és szolgáltatóvállalatok 223 felső vezetőjét kérdezték.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A holland gazdák közel 80%-a abbahagyhatja tevékenységét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Geert Swaanenburg fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-08

Évről évre kevesebb fogy a hazai fejeskáposzta fajtákból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Első szakmai összejövetelüket tartották a FIT4FOOD projektben részt vevő magyarországi szakemberek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Több kedvezőtlen tényező közös erővel karcsúsította meg a hozamokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Magyarországon több mint 128 millió darab baromfit vágtak le az első félévben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.