hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az étteremben számos – adminisztratív, higiéniai és élelmiszerbiztonsági – hibát tártak fel az ellenőrök.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2009-12-08
Karácsony tájékán megszaporodnak azok a médiahírek, amelyek gyermekeknek célzott vállalati akciókról számolnak be. Bár a világhálós keresőkbe a „child & csr” keresőszavakat beütve leginkább a gyermekmunka elleni nemzetközi fellépés különböző dokumentumai kerülnek elénk, a gyermekek javát célzó üzleti kezdeményezések ennél jóval több területet érintenek. (A cikk az Élelmiszer 2009. évi utolsó számában olvasható.)
#3
Élelmiszer Online
2009-06-22
2009.  June 18-21.  of Sopron, Hotel Fagus have been settled in the Central and Eastern Europe in the 10th wine compass’s VinAgora International Wine Competition, which received 542 wine, together with Hungary, 21 countries from Europe, Australia, South America, South Africa, Japan, Canada, the USA.  június 18-21
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.