hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 68
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

Kacsamáj macaron, fekete currys skót lazac, csokoládé erdő - "nézni is tereh".

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Többek között a hazai kis- és középvállalatok termékeinek piacra jutását kívánja elősegíteni a szövetség.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-11

Az esemény keretében V. Németh Zsolt Kuala Lumpurban előadást tartott Magyarország nemzeti értékeiről.

#8
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-03-09

A kelendő ital Magyarországra behozott mennyisége apadni látszik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-14

Az itthon előállított libamáj négyötöde külföldön kerül értékesítésre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-04

Az elmúlt két évben a hungarikumok száma 25-ről 54-re emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.