hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Meglehetősen pozitív képet festett az ágazat jelenlegi állapotáról az agrárminiszter.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

Kacsamáj macaron, fekete currys skót lazac, csokoládé erdő - "nézni is tereh".

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Többek között a hazai kis- és középvállalatok termékeinek piacra jutását kívánja elősegíteni a szövetség.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-11

Az esemény keretében V. Németh Zsolt Kuala Lumpurban előadást tartott Magyarország nemzeti értékeiről.

#9
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-03-09

A kelendő ital Magyarországra behozott mennyisége apadni látszik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-14

Az itthon előállított libamáj négyötöde külföldön kerül értékesítésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.