hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A cukor- és allergénmentes, gyümölcskivonatot tartalmazó termék fogszuvasodást gátló hatással bír.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A „Kapj rá” kampány látványos megjelenéssel várja látogatóit a rendezvényen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A rendezvény közönségcsalogató eszköztára rendkívül gazdag.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A legtöbbjük óriási lehetőségként tekint az ország legnagyobb agrár- és élelmiszergazdasági seregszemléjére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

A 78. OMÉK-on most először képeken elevenednek meg a hazai agrárium mindennapjai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.