hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 161
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-09

A balatonszemesi Kistücsök Étterem séfhelyettese vitte el a díjat - sokak szerint bejött a papírforma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A Bocuse d’Or versenyfogásaihoz idén is a nemzetközi áruházlánc szolgáltatja az alapanyagokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A kamara a Fegyver, horgászat, vadászat nemzetközi kiállítás keretében szervezi meg a kongresszust.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

Közeleg a Sirha Budapest nyitásának időpontja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A cukor- és allergénmentes, gyümölcskivonatot tartalmazó termék fogszuvasodást gátló hatással bír.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A „Kapj rá” kampány látványos megjelenéssel várja látogatóit a rendezvényen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.