hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 952
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A verseny zsűrijének nagyon ízlett a hidegen sajtolt BIO kukoricacsíra-olaj.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Kiadta éves jelentését az élelmiszeripar kapacitáskihasználtságáról az AKI.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Szintet lép a vállalat magyarországi lerakatának  kommunikációs igazgatója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

A legtöbben így sincsenek tisztában a mértéktartó sörfogyasztás összes pozitív hozadékával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Dinamikusan nő a speciális táplálkozási igényeket kielégítő élelmiszerek forgalma világszerte.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-20

750 teszt: A fesztiválozók fele nem tudja megkülönböztetni a félédes bort a száraztól.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Két arany- és két ezüstérmet nyert az italaival.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-09

Emberi fogyasztásra alkalmatlan ásványvizet vont ki a forgalomból a Nébih.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.