hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 972
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A vállalat nyerte el idén a MET Innováció és Tehetség Díját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A termékkel a hazai fogyasztók októbertől találkozhatnak az éttermekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A pontgyűjtő program keretében a cég Zwilling termékekkel jutalmazza a vásárlóit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

"Magyarország fontos részévé válik a papírgyártási láncnak."

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

A fiatal fogyasztók az átlagnál alacsonyabb tudással rendelkeznek a borokkal kapcsolatban, és árérzékenyek is. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.