hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 934
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#2
Élelmiszer Online
2018-06-14

Az Ital Magyarország összegyűjtötte a legjobb érveket a mértéktartó sörözés mellett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Egyre merészebb vállalásokat tesznek az alkoholmentes italok hazai gyártói.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

A kultúra és sport iránt a válaszadók mintegy 70%-a általános érdeklődést mutat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-05

24 órás, világkörüli ünneplésre készül a Moët & Chandon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Persze nem, ha vedel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Több vállalkozást kellett minőségi vagy jelölési problémák miatt figyelmeztetni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az EB felszólította hazánkat a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.