hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az EU és Kanada kipróbálja milyen, amikor kereskedelmi megállapodást kötnek egymással.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-13

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Az EB elnöke szerint minden egyes tagállamban jól érezhető, hogy Európa új lendületet vett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az Európai Bizottság egymillió eurót különíthet el a célra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Csehország és Szlovákia a teljes EU-val együtt szeretné egy kicsit alaposabban átrágni magát a témán.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Az Európai Parlament jóváhagyta a gazdasági kapcsolatok mélyítését szolgáló CETA egyezményt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-03

A forrásból akár kétezer, főként mezőgazdasági vállalat is finanszírozáshoz juthat Magyarországon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.