hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Egyebek mellett a nem autóipari termékeket érintő szubvenciók eltörléséről szólnak az egyeztetések.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Jean-Claude Juncker többek között az amerikai szójabab európai importjára is ígéreteket tett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A két ország megállapodásának legnagyobb nyertesei az agrártermelők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

Májusban kampányt indít az EU a kettős élelmiszer-minőség kivizsgálására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Sikeresen lezárták a tárgyalásokat az EU-Japán szabadkereskedelmi egyezményről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Meglátásuk szerint a tejipar igazságtalanul nagymértékben részesedik a termékpályán keletkező profitból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az EU és Kanada kipróbálja milyen, amikor kereskedelmi megállapodást kötnek egymással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.