hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Sikeresen lezárták a tárgyalásokat az EU-Japán szabadkereskedelmi egyezményről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Meglátásuk szerint a tejipar igazságtalanul nagymértékben részesedik a termékpályán keletkező profitból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az EU és Kanada kipróbálja milyen, amikor kereskedelmi megállapodást kötnek egymással.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-13

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Az EB elnöke szerint minden egyes tagállamban jól érezhető, hogy Európa új lendületet vett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az Európai Bizottság egymillió eurót különíthet el a célra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Csehország és Szlovákia a teljes EU-val együtt szeretné egy kicsit alaposabban átrágni magát a témán.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.