hirdetés
2017. augusztus. 21., hétfő - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Az idén „begyűjtött” 500 tonna gabonát Nemeshany egyik 110 éves malmában fogják felőrölni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Egy kárpátaljai háztáji gazdaságban két állat pusztult el a fertőzésben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Mindenképpen az ország határain kívül kell tartani a vírust!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

Ukrajna szinte teljes területéről érkeznek bejelentések a betegségről.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-27

Az agrárszereplők a szakmai találkozók mellett az új technológiai lehetőségekről informálódhattak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-13

Az agrárszakmai beszélgetésen felhívták a figyelmet távol-keleti importtermékek veszélyeire.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az élelmiszer-hulladékok gazdasági haszonállatokkal történő feletetése szigorúan tilos.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Egy elhullott vaddisznótetemből mutatták ki a kórokozót.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

Egyéb tényező okozhatta a megvizsgált vaddisznók halálát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.