hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-10

Afrikai sertéspestis - Főállatorvos: kampány indul a vírus megelőzése érdekében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Az FM Agrár-szakképző Központ, 154 diák számára biztosított külföldi szakmai ösztöndíjakat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Veszélybe került a térség biztonságos ivóvízellátása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A kormány jövőre ennyivel támogatja a határ menti gazdaságfejlesztési projekteket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Hazánkat dr. Bognár Lajos, országos főállatorvos képviselte az egyeztetésen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A vírus megállapítását követően az országos főállatorvos minden szükséges intézkedést elrendelt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A Kárpát-medencei borkultúra mélyreható bemutatásának szentelnék a komplexumot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már idén ősszel elindulhat a facsemeték exportja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.