hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A vírus megállapítását követően az országos főállatorvos minden szükséges intézkedést elrendelt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A Kárpát-medencei borkultúra mélyreható bemutatásának szentelnék a komplexumot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már idén ősszel elindulhat a facsemeték exportja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Ismét sertéspestist mutatott ki egy Ukrajnából származó sertéshús mintában.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Idén közel 130 ezer önkéntes csatlakozott a TeSzedd! elnevezésű kezdeményezéshez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Egy tiszaújlaki telepen 10 állat hullott el a kór következtében.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-29

Újra lesz Lecsó Ünnep Szentesen szeptember első hétvégéjén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Az idén „begyűjtött” 500 tonna gabonát Nemeshany egyik 110 éves malmában fogják felőrölni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.