hirdetés
2017. szeptember. 21., csütörtök - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5011
#1
Élelmiszer Online
2017-09-20

A feldolgozóiparhoz kapcsolódó kis- és középvállalkozások számára hatalmas fejlesztési lehetőség kínálkozik.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az idei termés a tavalyit minőségben és mennyiségben is meghaladhatja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A cég az árakról egyelőre nem tud nyilatkozni.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az érdeklődők sétáló kóstolón ízlelhetik meg a települést környező vidék borspecialitásait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Pesten elkezdődött Európa egyik legnagyobb édesség tematikájú rendezvénye.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-15

 ALDI Utazás márkanév alatt Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálják.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.