hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5188
#1
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#2
Élelmiszer Online
2018-01-22

Az egészséges táplálkozás része: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett sovány hús és zöldség. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Hogy pontosak legyünk, az óriáscég már alapból nem is telepített pénztárakat az üzletbe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Ismét a K&H kereskedelemfinanszírozási szolgáltatása bizonyult a legjobbnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Aki még nem vásárolt kupont, jellemzően az online előrefizetéssel kapcsolatos félelmek miatt nem tette.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Franchise-rendszert dolgozott ki „okos” élelmiszerek gyártására a Hajdúsági Sütödék-csoport.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Péntektől kapható az új, rubinvörös csokoládé Japánban – Valentin napra kifejezetten ajánlják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Meg is kezdődött az átalakulás a svájci cégnél, amely az egészséges táplálkozás felé fordul.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A Beerporn.hu részletes felmérést készített a hazai sörfogyasztási szokásokról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.