hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4810
#1
Élelmiszer Online
2017-05-26

A Magyar Street Food Egyesület szakmai díját idén a Che-Che food truck-ja kapta.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-26

2016-ban közel 2000 hektáron termesztettek vöröshagymát, 915 hektáron fokhagymát.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-26

2011 óta a szektorba 55,5 milliárd forint kedvezményes hitelt helyeztek ki.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-25

A hazai cég 365 beszállító partnerrel dolgozik együtt, akiknek kétharmada magyar vállalat.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-25

A pincészettől függően akár 1-2 napon belül is kézhez vehetők a legújabb és legizgalmasabb borok.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-25

A szolgáltatás 2016-ban túl sok áldozatot követelt meg a logisztikai cégektől és kereskedők.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A termelőknek a falugazdászuk segít megtalálni a megfelelő kamarai biztosítási konstrukciót.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-25

Idén összesen 23 milliárd forintot fordítanak fejlesztésekre.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-25

A Laurel Kft. innovatív megoldásai hatékonnyá teszik a vevőkiszolgálást, miközben a legnagyobb eredménynövekedést biztosítják az üzletek számára. (x)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A friss gyümölcs csökkenti a cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.